från skogspromenad till blåljus

Linisen och jag hängde i kulla och gjorde sådant som man gör där. Klättrar på stenar, ramlar i lera, bestiger berg och blir smakad av myggor. 




Vi hade det ganska stillsamt och trevligt, så som Kulla för det mesta är när det är på ljust humör och människor är glada. Hur som så får Lina plötsligt ett samtal från pap. Patrisimo och Tobbe hade hamnat lite i luven ute på vägarna så vi knallade så raskt vi kunde tillbaka. Sen blev det att åka till grannskogen några mil bort. Människorna var hela men bilarna mera ledsna. Det var bra att det inte var tvärt om för metall får nog inte lika ont tror jag.
Hoppas.







Sent blev det och jag hoppas nu att allt löser sig.  
Inget får hända.

Sov du lilla grävling,
ligg på stenen så hård.

Kommentarer
Postat av: Malin Aurora

Åh vilka fina bilder!



Sv: Tack! Jag var i Seoul några dagar bara:)

2012-05-27 @ 19:47:53
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0