sweet crap in a basket.

glad och positiv.
glad och positiv.
glad och positiv.
glad och positiv.
glad och positiv.
glad och positiv.
glad och positiv.
glad och positiv.





har en ny och mycket fin långklänning. den tycker jag om. och jag har fina hästar och Revie blir bara så sjukt mycket bättre hela tiden. han är det roligaste i min vardag och jag hoppas verkligen att det kommer bli fälttävlan debutant 2013. lite lättare nu när en svidande ny stubben nu har införskaffats och vi har börjat känna lite på det dära med att skutta över hinder.


bror har varit här! det är kul. min lillebror tycker jag om och han kan göra en riktigt glad genom att skriva roliga sms om träd och flytvästar. med bror kan man alltid vara glad och positiv.
bumbibjörnar och snabba bilar.


varit massa i västervik. fint där. 


tillbringat nätter i gryt. kollat när andra åkt nattcross men jag hann inte testa innan den redan blev kraschad. dålig kombo. leriga skor dock.


funderarkvällar



fula kvällar. 



negativ.
sur.
arg.



Kommentarer
Postat av: Ellen "Franz-Boris" Eklöf

Å herregud vilka bilder! Har du tagit dom alla? Sjukt duktig du är!!! Kram! :D

2012-05-22 @ 22:52:11
URL: http://franzboriss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0