För du finns inte på riktigt

Allt har verkligen balanserat på en fin linje mellan kaos och kaotiskt en tid nu. Det är bra för mig, håller mig motiverad och lagom smått stressad. Nu börjar dock saker och ting ramla på plats vilket känns nice, för den där fina linjen blir svår att balansera på efter ett tag. Man blir liksom trött och slarvig och då faller man ner tillslut.

Tiden har mest gått till hästar, jobb och försöka samla ihop mitt utspridda liv från 3 halvhem + en bil till ett och samma. Det måste jag säga har blivit lyckat, (även om det fortfarande ser ut som en bomb har smällt i bilen..). Också fått en kanin! En ilsken liten herre som vi ska se om det kan bli en liten gosis av. Pluggar ju lite nu också - foto och bildredigering, sjukt kul! Kameran har ju legat och samlat damm nu men det är ju något som jag gillar och nu ska jag förhoppningsvis lära mig fixa bilderna bättre också!

Första pluggbilden då.
Hoppas att det känns hur ensam och övergiven den lilla hunden är.

Orginal


Sen


Svartvit för mera känsla. Cleanade upp lite saker, tog tex bort märket på röret. Försökte ha ett mjukt ljus och sen få dit regn. Beskärde lite upptill för att inte se stenpålens början. Till höger om hundern tycker jag att väggen är för vit men efter ha suttit i massa med timmar och allt känns som rena grekiskan så fick det vara som det blev.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sorglig känns bilden iallafall! Fin! :)

2012-03-07 @ 17:15:07
URL: http://johannaexpress.blogspot.com
Postat av: Marie

Vad duktig du är!! Bilden va jättefin, o den känns verkligen som ensamhet typ... Kram :)

2012-03-09 @ 06:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0