ett enda ont ord om dig har alltid fått mig upp i ringen

jag vill tro att jag är världens modigaste och tuffaste brud.
och jag är tuff.
och jag är inte rädd.
jag är den där som hade "hård som sten" statusen vald på lunarstorm och jag har alltid velat hamnat i en riktig fyllefight för att se hur duktigt jag skulle kunna mosa ned någon. ensam är stark. då kan man inte bli sårad. inte släppa någon under skinnet, blotta sig själv och sitt innersta. visa sina svagheter så att lex luthor kan komma med en sten kryptonit och förråda sin vän.

allt är faktsikt riktigt jävla nice nu. om jag bara kunde slappna av lite och bara låta mig ryckas med i strömmen omkring mig. jag skulle flyta, vågorna skulle bära mig. ändå har jag så svårt att släppa taget om den där stenen.
osäker och vilsen, det är mitt för-/ och efternamn.
förlåt att jag är jag och tack för att du är du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0