But the fighter still remains

Beroendeframkallande.

Halsen svider och det känns som om jag har käkat grus. Inte bästa uppladdning inför måndagens kommande ritt. Har pågått något ett tag så har därför inte tränat på två veckor vilket också gör att det känns sådär. Men fyra dagar kvar så hoppas att förkylningen ska hinna vandra över iaf nu med fortsatt vila.


Svante har tillbringat de senatse dagarna med att spränga mer eller mindre allt staket till hagarna i Kulla. Nufunna vårkänslor kan slå ut vem som, och matte får nu återgå till att slå i stolp för att hålla dom tillbaka. 

En dag ska jag vara den.



Kommentarer
Postat av: jewelry and agony

Fy fan, känns som jag svalt ett rivjärn så jag vet vad du menar :(

Säg gärna vad du tycker om mina smycken. Kram

2012-04-06 @ 22:16:29
URL: http://jewelryandagony.blogg.se/
Postat av: Yohanna - Fotografering & Chihuahualiv

Härliga bilder! :)



SV: Ja visst är dom, mina små monster ^^,

2012-05-23 @ 21:50:16
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0