Din bortamatch är slut, du kan kräla hem.

Det var halloween för ett tag sedan och vi hade KUL! Jag iaf som partade med Mandie och längtar tills det blir av nästa gång.

I helgen var jag i Göteborg där alla hämningar släppte och jag handlade mig ganska mycket fattigare - men lite  lyckligare. Besökte också Håkan H´s Gullbergs kaj och de spännande saker som man kan hitta under en ensam nattlig upptäcksfärd i Gb. Sjukt många (32) kaniner finns det i den staden blev mitt konstaterande! Deras röda/brun/vita fläckar på kroppen utgjorde misstanke om att det handlade om något annat än skogs - eller fältharen.

Annars så lyssnar jag på Red Hot Chili Peppers, kokar broccolistuvning, fått smeknamnen Äggkvinnan/Äggis och letar mysiga saker till min blivande lgh.

Saker rullar!









Kommentarer
Postat av: Mandie

Awh Maddis FINA BILDER!!! Jag kommer hem 2-4dec, hänga något??

2011-11-18 @ 07:42:33
URL: http://turnaround.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fina bilder Maddis! längtar efter dig och tycker att vi kan fixa lite adventsmys hemma hos någon´av oss snart! Hoppas det går bra med lägenheten! <3

2011-11-23 @ 12:47:20
URL: http://gosolidsakleia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0