Don´t jump

Jag hade 9703 bilder på min dator. Jag har nu rensat bort 2303. Bra dagsverk..
Hittade några bilder från Göteborgshelgen, tråkiga men ändå. 

Sur på mig själv för att jag är skev. Vissa människor som man träffar smackar man ju bara med, går som hand i handske och det känns bara som man har vuxit upp ihop. De är sånna människor som jag idag umgås med, vänner. Sen finns det några människor som jag inte kan vara jag inför, hur gärna jag vill. Det går bara inte. Det är surt, för inför dom blir jag mer konstig än vad jag egentligen är. Tankarna har snurrat mkt runt det sista tiden och jag tror det är för att jag aldrig skulle kunna dela mina hemligheter med dom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0